2018. június 2., szombat

Utazunk Macedóniába! Készülődés

Megvettük a repülőjegyet, harmadikán reggel kilencre már ott leszünk. Egy hónapunk van felkészülni. Most írtam Aqimnak, azt írja, örömmel találkozik velünk. Már előre örülünk Szkopjének.







Kiváncsi vagyok, hogy áll a főtér házainak renoválása.



Vajon mi van a plázzsal. Újranyitották?

Mindenképp felmegyünk a modern művészeti múzeumba, ami a múltkor nagy meglepetés volt.




Kiváncsi vagyok, hogy most hogy lebontották az álványokat, milyenek ezek a modern zsánerszobrok.



Nem voltunk a Holokauszt emlékkközpontban, talán érdemes lenne megnézni most. Azt olvastam, elég érdekes. 


Örülünk majd a posta vicces épületének,


és az óvárosnak.

A Skopje in your pocket remélhetőleg tényleg letölthető lesz addigra.


Az idén megnézzük a Matka kanyont. Itt van róla egy pár lélegzetelállító kép és videó. Itt pontos információk

Ohrid nagyon csábító, ha belefér, azért egy napra odamegyünk



de az idén inkább a Preszpa tó lesz a nyaralós uticél. Elég izgalmasnak ígérkezik. a képek alapján. Itt pedig egy film róla. Azt olvastam, hogy ha szerencsések leszünk, találkozhatunk dalmát pelikánnal is.






Ideteszek néhány linket a későbbi tájékozódásra:
http://www.origo.hu/utazas/europa/20160927-beszamolo-egy-macedoniai-utazasrol-az-ohridi-totol-szkopjeig.html
https://utazom.com/utazas/macedon-kalandozasok - pár kép az új uticélokról is.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése